Translate

понедељак, 14. јануар 2013.

THE VIZITORS(ili izveštaj Ksipeu Toteka)

Bog : "Gde si bre Ksipeu, poludeo sam čekajući te! "
 Ksipeu Totek: "Ne pitaj me ništa !"
 Bog : "Kako je bilo ?"
 Ksipeu Totek : "Jezivo ! Evo, još uvek se tresem od staha !"
 Bog : "Brzo pričaj kakvi su Zemljani, kako izgledaju? Da li liče na mene? "
Ksipeu Totek : "Ma kakvi. Nećeš verovati ali svi su različiti. Čak su i u različitim bojama ."
 Bog : "Kako u različitim bojama ? Zar nisi  samo od Adama uzeo genetski materijal ?"
 Ksipeu Totek: " Ma jesam 100% . Ali možda su mutirali od Sunca. "
 Bog : "A kakva im je narav, jesu li dobri ?"
 Ksipeu Totek : "KATASTROFA ! Jedva sam izvukao živu glavu. Upao sam tamo na sred neke parade ."
 Bog : "Kakve parade ?"
 Ksipeu Totek : "Neke parade u vezi ljubavi. Jedni idu u koloni i viču : "Ljubav je naše pravo!" A drugi skandiraju: "Jebaćemo pedere !"
 Bog: "Ko sme mojim voljenim bićima da uskraćuje pravo na ljubav!"
 Ksipeu Totek : "Pa da li ti uopšte slušaš šta ja pričam ? Za sve su krivi  uniformisani likovi zato što su stali između te dve grupe i nisu im dali  da vode ljubav. Ovi što sebe zovu hu-li-ga-ni  su  navaljivali i navaljivali ali uniformisani su bili neumoljivi. Posle su svi  plakali u oblaku nekog belog dima, verovatno zato jer im je bilo žao što ne mogu da vode ljubav ili zato što su jedni drugima porazbijali glave i izloge na prodavnicama pa će to ostali gradjani morati da plate."
 Bog : "A šta su za to vreme radili ovi prvi ?"
 Ksipeu Totek : "Oni su napravili žurku u parkiću i tamo su đuskali, cirkali i muvali se."
 Bog : "Možda su hu-li-ga-ni  plakali zato što im uniformisani nisu dozvolili da prisustvuju žurci ?"
 Ksipeu Totek: "Možda."

Bog : "Cccccccccc. . .uffffffff . . .ccccc. . . moraću pod hitno da prečešljam ponašanje tih uniformisanih. "
 Ksipeu Totek : "Samo da znaš,  ja se tamo više ne vraćam. Zna se šta je moj reon. Ti si zadužen za Zemlju, to je tvoj projekat !"
 Bog : "Da li si  bio još na nekom mestu na Zemlji sem na toj paradi?"
 Ksipeu Totek: "Ne. Štoooo ? Zar je trebalo ? "

Ana San Snova 

Нема коментара:

Постави коментар