Translate

понедељак, 14. јануар 2013.

FRAZA MALj (mitohondtije su pevušile mojim neuronima)

Iz letargije, koja je tako karakteristična za sve stanovnike rajskih vrtova srebrnih ljiljana, prenula me je fluorescentno ljubičasta nijansa slova, koja su formirala reč na prozirnoj sferi neba :

  . . . . .  A  . . . . .  N  . . . . .  A  . . . . . . . 

I dok se vizuelna manifestacija lagano transformisala u zvuk, već kod druge note, koja je vibrirala kao slovo N, ja sam poput tajfuna bila na pola puta do lansirne rampe, praćena glasnim negodovanjem sugradjana koji su meditirali u parku.
Sa grozničavom užurbanošću  uletela sam u prvo raspoloživo telo sa ljudskim genomom i u trku popravljala nabore kože i dislocirane zglobove, zaobišavši neophodne protokole, precizno utvrdjene prilikom preuzimanja fizičkog oblika.
Nekoliko trenutaka kasnije, sedela sam udobno zavaljena u memorijskoj peni kapsule i nestrpljivo iščekivala da  kosmički prstenovi dođu u savršeno paralelnu ravan otvarajući portal prema Zemlji .

 Tada mi je kroz glavu prostrujala jedna neprijatna misao :
"Hoće li me On uopšte prepoznati u ovom telu? I ako me prepozna, da li ću mu se svideti?"

 Softver kompjutera je iste sekunde kroz modulacione elektrode pažljivo implantirane u frontalni deo mog cerebralnog korteksa poslao povratnu informaciju :
"Naravno da će te prepoznati. Naravno da ćeš mu se svideti. "

  "Naravno da će me prepoznati  ...Naravno da ću mu se svideti" - ponovila sam uz blaženi smešak.
"Moram nešto da ti priznam - promrmljah okolišajući - u žurbi prilikom fizičke transformacije došlo je do male zabune. Da li će mu smetati što smo istog pola?  Ako to zanemarimo, ipak sam u duhovnom smislu Ja - Ja..."

 Tišina se mogla seći nožem. Procesor je  superbrzinom očitavao podatke memorisane na matičnoj ploči :
"NARAVNO @%  DA.#%@ MU..? NEĆE~#)SMETATI .*#*..IPAK "#@$ SI U $%*DUHOVNOM #@‚~ SMISLU*>"# TI - TI .:@"

 "Ipak sam u duhovnom smislu
 Ja - Ja! " - ponovila sam afirmaciju duboko udahnuvši vazduh obogaćen mirisom borovine.

 Istog momenta prostorijom se razlegao dugo očekivani zvuk alarma, koji me je obavestio da se približava vremenska sekvenca za skok u hiper svemir.
Zatvorila sam oči i lagano tonula u hibernaciju.
Da sam bila u svom prirodnom obliku ni po koju cenu ne bi prespavala ovo putovanje ali morala sam da ispoštujem brojna ograničenja ljudskog organizma.

" JA sam JA ." - mitohondrije su pevušile mojim neuronima. 

 Glavni kompjuter se diskretno zakašljao. 

 Kroz portal je zasvetlucala plava planeta .

 Ana  San Snova 


Нема коментара:

Постави коментар