Translate

понедељак, 14. јануар 2013.

MOJA SUŠTINA


Ja: "Ne želim da me ljudi vole samo zato što sam lepa, zgodna, duhovita, pametna, talentovana i bogata ."
 Bog: "Nego? "
 Ja: "Želim da me vole zbog moje suštine! "
 Bog: "Ali, zar to nije tvoja suština? "
 Ja: "Ne, nije! "

Ksipeu Totek: "Pa koja ti je suština ( jao, nisu valjda ponovo evoluirali)

Bog me pažljivo pogleda sa mešavinom znatiželje i strepnje: "Dušice, da nisi ti to evoluirala ?"
 Ja: "Nisam, samo hoću da otkrijem svoju suštinu. Da li je to nešto iznutra ?"
 Ksipeu Totek: "To što vi ljudi imate iznutra, nije ni malo prijatan prizor za oči, veruj mi na reč. Studirao sam hirurgiju i imam dosta prakse. Sem gomile ljigavih organa koji po ceo dan nešto melju, pasiraju, filtriraju, sortiraju, pumpaju i usisavaju, ništa interesantno iznutra nisam video ."
 Bog: "U datom momentu, to je bilo najefikasnije rešenje bioinženjeringa ."
 Ksipeu Totek : "Da za Australopithecuse, ali već su Kromanjonci počeli da nas dave sa svojim metafizičkim zapitkivanjima. Zašto im konačno ne kažeš šta je suština i da ih već jednom skinemo sa grbače?"
 Bog: "Zato što ih odgovor ne bi zadovoljio i napravili bi novu melodramu oko toga (a možda bi izmislili i novu religiju)"
 Ksipeu Totek: "Ja ću da napišem odgovor u svom statusu na fejsbuku !"
 Bog : "Samo probaj! U stvari napiši, to ionako niko ne čita." 
 Ja: "  Pa... (trep, trep) ...Da li biste ipak mogli da mi kažete šta je suština ?"

Ksipeu Totek : "SUŠTINA JE DA SVOJ BIOMEHANIZAM ODRŽAVATE U OPERATIVNOM STANJU, OD MOMENTA ZAČEĆA DO SMRTI "

Ja : "Zar....Šmrc...Zar samo....Šmrc ...Zar samo toooo....Šmrc, šmrc, šmrc....."
 Bog: "Ksipeu idiote! Nije samo TO bubice, ima još puno, puno, puno toga i mnogo je interesantno, komplikovano i tajanstveno baš kao što ti voliš ! "
 Ja : " :-) "
 Ksipeu Totek: "Cccccccccc..... kako da ne ..."

Ana San Snova 

Нема коментара:

Постави коментар