Translate

понедељак, 21. март 2011.

ZEKA PEKA

Ja : "Dosadno mi je ."
Bog : "Šta ti sad nije po volji Hitleru moj mali ?"
Ja : "Ovaj savršeni svet mi je savršeno dosadan ."
Bog : "Ali tražila si od mene savršen svet bez ovisnika, ludaka, ubica, mafijaša, političara i religije ?!"
Ja : " Pa.....sad kada je sve lepo i dobro, kako da znam da je lepo i dobro ako nema lošeg i ružnog da uporedim ?"
Ksipeu Totek : "Aha.....konačno smo shvatili kako ovaj svet funkcioniše ."
Ja : "Zašto sada ne umem da uživam ?"
Bog : "Zato što si pripadnik  ljudske vrste i potrebna ti je tenzija da bi telo i mozak radili sinhronizovano ."
Ja : "Ali kako ovim Maxs-ovcima iz dimenzije Vixdulzingen ne treba nikakva tenzija da bi super živeli i uživali ?"
Ksipeu Totek :"Zato što ste vi Zemljani prototip a oni su savršeniji model ."
Ja : "Bedak. Baš sam se sad smorila."
Ksipeu Totek : "A digla si čitavu frku što ponekad uvijem džoint od kukuruzne svile kao da je smak sveta, sem toga u pravilniku za Bogove nigde ne piše da je to zabranjeno ."
Bog :"Ne piše ni da je dozvoljeno. Znam da je posao sa ljudima stresan (ne bi se inače mi Bogovi menjali na funkciji svakih par vekova) ali moramo da pazimo kakav im primer dajemo. Vidiš da sve pamte i kopiraju kao majmunčići ."
Ksipeu Totek : "Samo ti nemoj da mi držiš predavanja. I ti si svog sina poprilično raspustio ."
Bog :"Moooolim ?"
Ksipeu Totek : "El' je pretvarao vodu u vino ?"
Bog :" Pa bila je svadba. Pa možeš valjda na svadbi malo da se opustiš ?"
Ksipeu Totek : "A ono kad je podavio krdo svinja i osušio smokvu i razbucao tezge trgovcima ?"
Bog : "Ej, aj daj jedan džoint"
Ksipeu Totek :"Hoćeš i ti zeko Peko ?"
Ja : "Ma nisam poludela, imam preča posla. Idem da zapržim pasulj."

Ana San Snova Milinović

Нема коментара:

Постави коментар